Dat begrijp ik niet.

Heeft het niets met verkeer te maken, maar is het "nieuws" genoeg............Plaats het hier.
Plaats reactie
De kieb
Rij-instructeur
Contacteer:

Dat begrijp ik niet.

Ongelezen bericht door De kieb » 14 jun 2007, 18:09

Vandaag viel bij mij, zoals bij velen van jullie ook het geval geweest zou zijn, de Reflector weer op de mat. Daarin een artikel over het op handen zijnde praktijkexamen voor de bromfiets waarin ik (ook bromfiets instructeur) natuurlijk zeer geïnteresseerd ben. Maar wat mij het meest opviel was de cover van de reflector. Kan iemand mij uitleggen of het echt veilig zou zijn zoals de dame op de bromfiets tijdens dit examen gekleed is. Buiten de helm is zij gekleed in een mouwloos T-shirt, 3/4 broek en teenslippers. :? :(
Juiste beslissingen berusten op ervaring.
Ervaring berust op onjuiste beslissingen.

Voorbijganger
Rij-instructeur

Re: Dat begrijp ik niet.

Ongelezen bericht door Voorbijganger » 14 jun 2007, 18:23

Je vergeet 1 ding................ als ze gevallen is kunnen we haar wel goed zien liggen vanwege haar opvallende hesje ;-) ;-) ;-)

marlies
Bebouwde kom
Bebouwde kom
Contacteer:

Ongelezen bericht door marlies » 28 jun 2007, 05:45

het viel mij ook meteen op die slippers.
Had wel leuk geweest als er ook wat over veilige kleding voor op de bromfiets had gestaan :lol:
heb opleiding afgerond wil binnenkort de RIS doen

en ben begonnen met mijn eigen rijschool

Verkeersschool CLARIEN vo
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Verkeersschool CLARIEN vo » 17 aug 2007, 19:43

De kieb schreef: Daarin een artikel over het op handen zijnde praktijkexamen voor de bromfiets waarin ik (ook bromfiets instructeur) natuurlijk zeer geïnteresseerd ben. :(

Ook ik heb destijds mijn instructeursbewijs bromfiets gehaald (daarvoor nog bij S. Netten in Nieuwegein het volslagen waardeloze "Bromfietsleraar-schap gehaald).

Ik ben benieuwd of de "bromfietsinstructeurs" straks ook de praktijklessen bromfiets mogen geven.

Marcel
Een goede rij-opleiding kost geld, een slechte kost meer!!

De instructeur bepaalt de kwaliteit, de leerling de snelheid van de rij-opleiding!!

Nog maar één dag....
(en dan is het morgen)

Let's Hyve:

www.krachtiguitdejaren80.hyves.nl

Voorbijganger
Rij-instructeur

Ongelezen bericht door Voorbijganger » 19 aug 2007, 15:13

Verkeersschool CLARIEN vo schreef:Ook ik heb destijds mijn instructeursbewijs bromfiets gehaald

Ik ben benieuwd of de "bromfietsinstructeurs" straks ook de praktijklessen bromfiets mogen geven.
Ik ook, maar ik houd er rekening mee dat je daarvoor eerst weer voor op cursus moet.................. zélfs als je al motorinstructeur bent!!! :(

Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Verkeersschool CLARIEN vo » 19 aug 2007, 15:26

Voorbijganger schreef:
Verkeersschool CLARIEN vo schreef:Ook ik heb destijds mijn instructeursbewijs bromfiets gehaald

Ik ook, maar ik houd er rekening mee dat je daarvoor eerst weer voor op cursus moet.................. zélfs als je al motorinstructeur bent!!! :(
Ach een beetje bijscholing kan nooit kwaad :-).

Tenslotte voorspelde Hanja May Weggen mij al een gouden toekomst na het behalen van mijn "bromfietsleraarschap".
Straks de lesvloot maar aanvullen met een Zundapp (als volgbrommer) en wat scooters. Zou er ook interesse zijn in schakelbrommer?

Marcel

De instructeur bepaalt de kwaliteit, de leerling de snelheid van de rij-opleiding!!

Nog maar één dag....
(en dan is het morgen)

Let's Hyve:

Toontje

Ongelezen bericht door Toontje » 20 aug 2007, 08:46

Gaat de examinator volgen op de brommert? Of in een brommobiel? Kan ik ook mee :lol:

Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Verkeersschool CLARIEN vo » 20 aug 2007, 19:54

Toontje schreef:Gaat de examinator volgen op de brommert? Of in een brommobiel? Kan ik ook mee :lol:
Maar Toontje toch, van jou had ik nu juist verwacht dat je weet dat dat nu net niet gaat. Een brommobiel rijdt namelijk op de rijbaan.....dus de examinator moet er dus met zijn brommer achteraan :-).

Ik moet het eerst allemaal zien gebeuren. Ik verwacht er niet echt veel van.

Marcel

Nog maar één dag....
(en dan is het morgen)

Let's Hyve:

De kieb
Rij-instructeur
Contacteer:

Ongelezen bericht door De kieb » 21 aug 2007, 20:29

Toontje schreef:Gaat de examinator volgen op de brommert? Of in een brommobiel? Kan ik ook mee :lol:
Volgens een artikel in de nieuwe rij-instructie (augustus 2007 blz. 4) wordt de brommobiel weer een ander rijbewijs. Wat dacht je van dit citaat:

"Met het komende rijbewijs moet ook het praktijkexamen, dat in 2008 ingaat, worden ingevuld. De overheid had hierbij een uitwerking in gedachte die te dicht bij het personenautorijbewijs lag. Dat was geen optie, want dat zou voor veel (toekomstige) gebruikers betekenen dat de drempel te hoog zou worden en zij dus veel van hun mobiliteit zouden verliezen" (einde citaat)

?;e ?;e ?;e ?;e
Juiste beslissingen berusten op ervaring.
Ervaring berust op onjuiste beslissingen.

Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Verkeersschool CLARIEN vo » 21 aug 2007, 21:37

Dat las ik ook.....tja. Naast de brommers ook maar investeren in brommobielen ;-)

Marcel

Nog maar één dag....
(en dan is het morgen)

Let's Hyve:

kaatje
Erf
Erf

Ongelezen bericht door kaatje » 10 sep 2007, 22:56

vind ik wel een goede
hahahaha zie die nog niet in een pausmobiel of what ever volgen

Plaats reactie

Terug naar “Off-Topic.”