Buiten roken

Hier kun je over van alles kletsen wat niet met verkeer te maken heeft.
Plaats reactie
MofkaP
Circuit
Circuit

Buiten roken

Ongelezen bericht door MofkaP » 31 dec 2010, 08:49

Rookverbod in Amerikaanse onderzeeërs
Uitgegeven: 31 december 2010 07:36
Laatst gewijzigd: 31 december 2010 07:36

WASHINGTON - Vanaf vrijdag mogen mariniers aan boord van Amerikaanse onderzeeërs niet meer roken. Daartoe werd eerder dit jaar besloten door admiraal John Donnelly, die het commando heeft over de vloot van 73 onderzeeërs.

Verrassend genoeg mocht er nog altijd gerookt worden aan boord van de boten. Maar uit onderzoek van het Pentagon bleek dat er toch wel erg veel gevaar was voor gezondheidsrisico's door meeroken in de kleine, afgesloten ruimten.

Buiten mag er uiteraard wel gerookt worden.
Afbeelding

geelhoed
Circuit
Circuit

Re: Buiten roken

Ongelezen bericht door geelhoed » 31 dec 2010, 09:26

Ik snap hem niet.

Rokers snappen deze ook niet:
Afbeelding

Twee rokende collegae aangesproken die voor de deur in de parkeergarage stonden te roken. Onder het bord verboden te roken en naast de vuilnisbak met daarop een asbak. "Of de heren moeite hadden met plaatjes kijken." vond ik wel een leuke binnenkomer.
-Ja, er staat een asbak en een bord verboden te roken en ik kies ervoor om de asbak te geloven.
Tegen zo'n flagrante anale uitwoning van de heer Boole valt voor een Beta als ik niets tegenin te brengen dus ik probeer het nog een keer met: "Je ziet toch dat er verboden te roken staat?"
-De bewaker rookt hier ook, en kijk er liggen peuken. Maar ik zie dat je boos wordt dus....
"Prima, ik raad jullie aan morgen elders te gaan roken want de asbak zal er niet meer staan"

Vuilnisbak aan het andere einde van de parkeergarage gezet. Maar nu drie weken later stond hij er weer.
Dit keer wat minder ver gezet, maar met de hint er nog boven:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Niets met verkeer te maken”