Meeting 2009

Hier kun je over van alles kletsen wat niet met verkeer te maken heeft.
Instructeur 2
Rij-instructeur

Re: Meeting 2009

Ongelezen bericht door Instructeur 2 » 21 jul 2009, 16:27

Je moet er wel rekening mee houden dat je op de stranden daar alleen kunt komen als je "door" de slagboom gaat, en dat kost je dus geld. Voor de rest mag je nergens, dus ook niet in de bermen parkeren en in Putten zijn ze erg gul met parkeerbonnen uitdelen.
Je zou ook af kunnen spreken om voorbij het tankstation op de parkeerplaats van het Mercure Hotel Nulde op elkaar te wachten en vandaar een parkeerplaats op te zoeken. Dan hou je toch weer € 5,= in je zak.

pienterpookje
Circuit
Circuit
Contacteer:

Ongelezen bericht door pienterpookje » 21 jul 2009, 17:39

Instructeur 2 ik snap precies niet wat je wel bedoelt ;-) bedoel je dat we dan bij het hotel de auto zetten? Of dat we ons verdelen over de auto's en zo de parkeerkosten delen?
En één geluid breekt plots de stilte,
Het komt uit de lucht en botst tegen torens en muren
't is een man aan de beiaard
En hij lijkt wel gek,
Hij speelt een lied dat wel uren mag duren...

Instructeur 2
Rij-instructeur

Ongelezen bericht door Instructeur 2 » 21 jul 2009, 17:48

Gewoon even op de parkeerplaats van het hotel op elkaar wachten en daarna samen door de slagboom naar de parkeerplaats van één van de stranden. Dan hoef je maar één keer te betalen. ;-)

pienterpookje
Circuit
Circuit
Contacteer:

Ongelezen bericht door pienterpookje » 21 jul 2009, 18:06

Oooh op die manier, dat is wel handig ja. Dan zet ik dat hotel gewoon in mijn TomTom. Het adres dan. Leuk dat je ook komt. Ben best benieuwd naar iedereen. Marjoleine ken ik wel maar de rest verder niet zo, sommigen van msn of hyves dus het lijkt mij heel erg leuk! Hoe herkennen we elkaar eigenlijk? Iedereen maar een parkeerschijf dragen zeker. :lol:
En hij lijkt wel gek,

jean
Autoweg
Autoweg

Ongelezen bericht door jean » 22 jul 2009, 08:07

we zetten allemaal een L op ons dak ?;u
10-8-2007 Aanvang Lessen
17-10-2007 Theorie gehaald 3 fout
11-4-2008 TTToets

14-08-2008 Geslaagd
Peugeot 207 www.peugeot207club.nl

marjoleine
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door marjoleine » 22 jul 2009, 10:29

Instructeur 2: Volgens mij moet iedereen apart betalen hoor ;-) De eerste slagboom gaat open en je kan er onder door rijden. Dan gaat die weer dicht en gaat de 2e open waarbij je op de parkeerplaats komt. Ik denk niet dat die slagbomen 5 minuten open blijven staan ;-)
En dat hotel waar jij het over hebt...? Is dat voorbij de afslag 'strand Nulde' afslag 10?

jean: Jah! Doen we :D ?;n ?;u Alleen heb ik geen L :( Gelukkig niet trouwens ;-) Want dat zou betekenen dat ik nog zou lessen.
Auto rijden is zoveel meer dan instappen en weg rijden!

pienterpookje
Circuit
Circuit
Contacteer:

Ongelezen bericht door pienterpookje » 22 jul 2009, 16:07

Ik heb een L dus geen probleem :lol:
En hij lijkt wel gek,

Instructeur 2
Rij-instructeur

Ongelezen bericht door Instructeur 2 » 22 jul 2009, 16:20

marjoleine schreef:Instructeur 2: Volgens mij moet iedereen apart betalen hoor ;-) De eerste slagboom gaat open en je kan er onder door rijden. Dan gaat die weer dicht en gaat de 2e open waarbij je op de parkeerplaats komt. Ik denk niet dat die slagbomen 5 minuten open blijven staan ;-)
En dat hotel waar jij het over hebt...? Is dat voorbij de afslag 'strand Nulde' afslag 10?

jean: Jah! Doen we :D ?;n ?;u Alleen heb ik geen L :( Gelukkig niet trouwens ;-) Want dat zou betekenen dat ik nog zou lessen.

Ja klopt, ieder moet natuurlijk voor z'n eigen auto betalen. Maar als je eerst op een parkeerplaats op elkaar wil gaan wachten moet je door de slagboom, wil je dan naar een andere parkeerplaats dan moet je bij die andere Pplaats ook weer betalen.
Dan kun je net zo goed afspreken dat je samenkomt op een plek waar je niet hoeft te betalen, en vandaar vertrekken naar een plaats die iedereen goedgekeurd heeft.

Dat hotel wat ik bedoel is bij afslag Nulde. Kom je vanaf Amersfoort ga je onderaan de afrit linksaf, dan aan het einde van de weg rechtsaf, en de eerste weg weer linksaf. Dan rij je zo naar het hotel.

Kom je vanaf Zwolle dan ga je onderaan de afrit rechtsaf, daarna gelijk linksaf en ben je ook bij het hotel.

marjoleine
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door marjoleine » 22 jul 2009, 17:00

Aha! :D Ik nu eindelijk weet wat jij bedoeld ;-) :-p

Heb even op afstandmeten.nl gekeken en het hotel gevonden. We zouden daar kunnen afspreken. Maar als we aan het einde van die weg die jij bedoeld niet links af gaan maar gelijk rechts (vanaf Amersfoort dan) Dan zit je gelijk op een betaalde parkeerplaats + een stukie strand. Mij lijkt het een goed idee om gelijk op die betaalde parkeerplaats af te spreken. Maar dat is mijn mening.

Wat vind de rest?
Ik zal het overigens toch wel vinden en mocht dat niet het geval zijn dan rij ik wel in paniek naar me zus toe ;-) Die woont er 5 minuten vandaan ;-) :D 'ZUSSIEEEEEEEEEEEE HELP! IK NIET MEER WEET! AAAAAHHHH :? '

?;u

Wout-Jan
Rij-instructeur
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wout-Jan » 22 jul 2009, 23:58

Doe maar gewoon op de plek waar instructeur2 zei verzamelen. en dan ook naar het strand waar hij beste/mooiste vind.

Frederike
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Frederike » 23 jul 2009, 08:50

Helaas helaas de 20e september kan ik niet.... Was bezig met invullen van de agenda en ontdekte toen dat we dan vriendenweekend hebben. Met 5 andere echtparen zitten we dan een weekend in Overijssel. Dit ligt al een jaar vast dus ik kan en wil daar echt geen spelbreker zijn. Dit had ik direct al kunnen weten maar ja, een datum prikken met zoveel mensen blijft lastig. Er is er altijd wel één die niet kan. Mocht de datum nog veranderen dan hoor ik het wel en anders ga ik voor de volgende keer! Er komt er vast weer een als het goed bevalt. En de foto's en ervaringen hoop ik hier te zien/lezen!
Heeft haar rijbewijs sinds 11 december 2004

marjoleine
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door marjoleine » 23 jul 2009, 10:20

Wout-Jan: Ja, dan doen we dat ;-)

Frederike: He toch :( :( :( Wat jammer dat je niet mee kan. Owkeej, andere datum :-p
Nee, dat zullen we maar niet doen. Net wat jij zegt... er zijn er altijd wel die niet kunnen.
Vind het wel erugh jammer :( Maar dat is niet anders. En foto's/filmpjes zullen er zeker komen ;-)

pienterpookje
Circuit
Circuit
Contacteer:

Ongelezen bericht door pienterpookje » 23 jul 2009, 11:23

Jammer dat je niet mee kan. Ik heb mijn verlofaanvraag de deur uit gedaan. En... heb vrij die dag
En hij lijkt wel gek,

marjoleine
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door marjoleine » 26 aug 2009, 22:25

En... Hebben we al zin in de meeting?!?!?!

Ikke wel hoor! :D :D :D :D :D :D :D

?;l ?;l ?;l

Rittenburg
Autosnelweg
Autosnelweg
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rittenburg » 30 aug 2009, 22:02

Sorry, ik zal er niet zijn. Ik heb een razendvolle agenda en ben heel erg blij met af een toe een dagje (bijna) niks doen. Dat komt de mens toe en ook het thuisfront wil wel eens iets anders zien dan een draaideur waardoor ik zo juist verdwenen ben danwel ben binnengekomen om aanstonds weer te verdwijen. Sorry dus, maar heel veel pezier gewenst!

Plaats reactie

Terug naar “Niets met verkeer te maken”