Hallo

Hier hebben de leden van het verkeersforum zich voorgesteld.
Plaats reactie
Muppet
30 Km zone
30 Km zone

Hallo

Ongelezen bericht door Muppet » 22 dec 2011, 20:47

Hallo allemaal

Was al een tijdje mee aan het lezen op dit forum, zitten erg leuke verhalen tussen

Heb ook al een paar berichten geplaatst en zie nu die topic pas *schaam schaam* :oops:

Ik ben Michelle en ben 3 oktober 18 geworden. Ben met mijn verjaardag begonnen met lessen en les 2x een uur per week, heb afgelopen week niet gelest en volgende week les ik ook niet ivm vakantie instructeur. Ik heb nou 22 lessen gehad

Rijlessen gaan super goed TTT is ook aangevraagd voor 26 januari 8.55 (nu al zenuwachtig daarvoor terwijl ik nog 7/8 lessen heb tot die tijd) Bijzondere verrichtingen gaan goed alleen het kijkwerk mag beter en dat niet alleen bij de bijzondere verrichtingen maar over het algemeen, ben vaak te geconcentreerd naar één ding aan het kijken waardoor ik niet meer naar andere dingen om de auto heen kijk.

Theorie heb ik in 2x gehaald (1e keer 1 fout teveel) :(

Heb een super instructeur die altijd wel wat te vertellen heeft en dingen vraagt (waar die vaak geen antwoord op krijgt omdat ik te geconcentreerd ben) bij deze ook meteen sorry (mocht hij meelezen) ;-)

Ik zal soms wel wat op het forum zetten ofzo en hoop 26 januari en daarna na een paar weekjes met goed nieuws te komen :D

Houdoe, groetjes uit het zuiden ;-)
Eerste Rijles: 3 oktober 2011
Theorie examen: 10 november 2011 gezakt 1 fout teveel
Theorie examen: 14 november 2011 geslaagd

TTT: 26 januari 2012 vrijstellingen gehaald

Examen: 20 maart 2012 gezakt
Examen: 24 april 2012 GESLAAGD :D

Plaats reactie

Terug naar “Wie is wie?”