Vraagje

Hier worden de veranderingen, vernieuwingen van het forum geplaatst.
Plaats reactie
Irma
Circuit
Circuit

Vraagje

Ongelezen bericht door Irma » 24 mar 2006, 19:47

Hoe komt het, dat als ik even op bij een bepaald onderwerp bezig ben geweest en ik keer dan terug naar de index, ik niet meer kan zien wat ik nog niet heb gelezen :?:
Ook zie ik soms niet dat ik een pb heb, terwijl die er dan stiekem toch is :?:
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.

vincienso
Autosnelweg
Autosnelweg

Ongelezen bericht door vincienso » 24 mar 2006, 22:12

Waarschijnlijk ligt dat aan de instellingen van je internetbrowser en instellingen van je Cookies. Die staat dan ingesteld dat ie niet de nieuwste informatie ophaalt, maar nog gebruikt wat in de geschiedenis staat.

Irma
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Irma » 25 mar 2006, 07:40

Zou een goede tip geweest zijn, Vincienso, maar nee, gechecked. :?
Kan ik nog meer nakijken misschien :?:
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.

vincienso
Autosnelweg
Autosnelweg

Ongelezen bericht door vincienso » 25 mar 2006, 08:57

hmm, aangezien niet iedereen het heeft zal het toch aan een van JOUW instellingen liggen. Het is mij ook een keer gebeurd (slechts 1x), waarom was me nog niet echt duidelijk.

wat voor programma gebruik je en welk besturingssysteem? 'Gewoon' Windows XP Home met de Internet Explorer?

Irma
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Irma » 25 mar 2006, 09:17

vincienso schreef:hmm, aangezien niet iedereen het heeft zal het toch aan een van JOUW instellingen liggen. Het is mij ook een keer gebeurd (slechts 1x), waarom was me nog niet echt duidelijk.

wat voor programma gebruik je en welk besturingssysteem? 'Gewoon' Windows XP Home met de Internet Explorer?
Ja en het overkomt me niet steeds, maar wel zeer regelmatig.
Dat ik het vaker heb heeft vast te maken met het feit dat ik dag en ancht op dit forum zit en niets beters te doen heb :roll: :lol:

Het is niet erg bij het lezen van de onderwerpen,ik heb nu wel geleerd dit gewoon zelf te controleren, maar bij pb'tjes zie ik bv niet dat er nieuwe zijn.
Dat vind ik soms vervelend, want wil mensen graag antwoorden.
Het staat best stom (of onvriendelijk) als men ziet dat je online bent, maar niet reageert op een privé berichtje.
Overigens....ik kan ook niet altijd zien of iemand online is.
Ik weet dat bv Amri er wel eens iets over gezegd heeft in een pb, die had hetzelfde.

Verder, ja de pop ups staan zelfs aan voor dit forum, ik accepteer alle cookies op dit forum enz.enz.
Ik werk op een netwerkje. Soms met W'98 (ja ze bestaan nog, heeft zelfs mijn voorkeur) en soms met XP.
Ik gebruik Explorer 6.0 (xpsp_sp2) en heb updates op twee machines automatisch staan en op een na accoord (ivm boekhouding etc)
Uhm, maat bh ook nog weten :?: :lol:
Grapje! Ik vind het erg prettig dat je met me meedenkt, bedankt :D

De kieb
Rij-instructeur
Contacteer:

Ongelezen bericht door De kieb » 25 mar 2006, 09:41

vincienso schreef:hmm, aangezien niet iedereen het heeft zal het toch aan een van JOUW instellingen liggen. Het is mij ook een keer gebeurd (slechts 1x), waarom was me nog niet echt duidelijk.

Ik heb er ook wel eens last van. En gebruik Xp Prof. :?

ferry
Circuit
Circuit
Contacteer:

Ongelezen bericht door ferry » 25 mar 2006, 12:57

Ik weet alleen dat het een foutje van de software is, dat zodra je 1 nieuwe pb hebt gelezen, de overige pb's die in de inbox staan, ook als gelezen worden beschouwd.
Is gewoon op te lossen door voordat je naar de inbox gaat, even controleert hoeveel berichten erin staan 8)

Nieuw geplaatste berichten in het forum blijven zichtbaar (geel), totdat je ze gelezen hebt. Althans, zover ik weet :D
Mijn oude buurman zei altijd: "Van vragen wordt je wijs".
Hij vroeg nooit iets.

vincienso
Autosnelweg
Autosnelweg

Ongelezen bericht door vincienso » 25 mar 2006, 18:29

:D
Laatst gewijzigd door vincienso op 25 mar 2006, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Irma
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Irma » 25 mar 2006, 19:16

ZO kan ie wel weer Vincienso :lol:
Overigens, Ferry, dat geldt niet alleen voor de berichten hoor 8)
Maar ik zal voortaan driedubbel kijken. Geen punt, dacht dat het ana mij lag :oops:

mwvdm

Ongelezen bericht door mwvdm » 26 mar 2006, 11:30

phpBB kwaaltje. het is ook meest fraude gevoelige bulletin board systeem wat er is; als je niet goed de update;s bijhoud ben je zeer kwetsbaar.

Irma
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Irma » 26 mar 2006, 18:28

Vertel, vertel, hoezo fraudegevoelig??
Ik weet niets van dit soort dingen, maar het woordje fraude prikkelt toch wel mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het qua uiterlijk en gebruiksvriendelijkheid een prima forum vind.
Het wordt veel gebruikt.
Maar heb geen idee over de haken en ogen, dus misschien wil je uitleggen wat er dan onderhevig is aan fraude op zo'n forum :?:
Of bind je dan de kat op het spek zoals mijn vader vroeger zei?? 8)

mwvdm

Ongelezen bericht door mwvdm » 26 mar 2006, 20:20

Irma schreef:Vertel, vertel, hoezo fraudegevoelig??
Ik weet niets van dit soort dingen, maar het woordje fraude prikkelt toch wel mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het qua uiterlijk en gebruiksvriendelijkheid een prima forum vind.
Het wordt veel gebruikt.
Maar heb geen idee over de haken en ogen, dus misschien wil je uitleggen wat er dan onderhevig is aan fraude op zo'n forum :?:
Of bind je dan de kat op het spek zoals mijn vader vroeger zei?? 8)
zo af en toe hacked iemand een phpbb versie en dan krijgt iedereen een mail en krijg je een ander welkoms scherm te zien

Irma
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Irma » 27 mar 2006, 06:06

Die moesten we dan maarruh ?;j

Plaats reactie

Terug naar “Veranderingen in het forum.”